.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تبريك استاندار به كشتي گيران ملي پوش مازني
پيام تبريك استاندار به كشتي گيران ملي پوش مازني

در پی درخشش كشتي گيران ملي پوش مازندراني در مسابقات جهاني 2011 استانبول تركيه،مهندس طاهایی استاندار مازندران پيامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران متن پیام بدین شرح می باشد.

بار ديگر جوانان دلاور مازندران قهرمان پرور در عرصه‌اي جهاني خوش درخشيده و موجبات فخر و سربلندي ملت شريف و شايسته كشورشان را فراهم ساختند. كسب نتايج خيره كننده و تحسين برانگيز در مسابقات جهاني 2011 تركيه نشان از ظرفيت، توانايي و استعدادهاي بي‌نظير جوانان غيرتمند مازندران دارد.

اينكه در شرايط نامناسب قرعه، قهرمانان مومن و غيرتمند مازني آقايان محسن حاجي پور و قاسم رضايي كشتي گيران فرنگي كار آملي به عنوان عضو تيم ملي با تعصب بي مثالشان در عين آمادگي وشايستگي به خاطر حراست از آرمان هاي مقدس ومتعالي جمهوري اسلامي ايران در رسميت نشناختن رژيم غاصب اسراييل از قهرماني مسجل خويش گذشتند ، مظلوميت مردم فلسطين اشغالي را دگر بار به جهانيان يادآوري نمود و بر ارزش و اعتبار موفقيت تيم ملي كشتي ايران افزود .

درود خدا برجوانان متعصب مازندراني كه در همه حال مدافع مظلومان و فلسطينيان ستم ديده هستند و در عرصه ورزش نيز همواره پايداري و پايمردي خود را در دشمني با رژيم صهيونيستي نشان مي دهند.

آفرين بر بشیر باباجان زاده کشتی گیر بابلي فرنگی کار وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشور عزيزمان ،كه نخستين بار در تاريخ كشورمان، مدال وزن فوق سنگين رقابت های جهانی و سهمیه المپیک را كسب كرد و دل تک تک ملت شایسته و مومن ایران اسلامی به ویژه مازندراني ها ، جامعه ورزش استان و مردم شهرستان بابل را شاد نمود.

کسب مقام نخست و مدال طلاي ارزشمند رضا يزداني كشتي گير آزادكار جويباري وزن 96 کیلوگرم در مسابقات جهاني 2011و انتخابي المپيك در استانبول تركيه، برگ زرين اين پيكارها محسوب مي شود تا ديگر بار ثابت كند که جوانان ایران اسلامی و بويژه پهلوانان عزيز مازندراني، با تلاش خود امکان فتح قله های رفیع را دارند.

بي ترديد اين پيروزي و مقام هاي شايسته و برتر جهاني كه در رقابت با قهرمانان برجسته کشورهای مطرح جهان بدست آمد، نتیجه برنامه ریزی کلان فدراسیون، همت و تلاش مربيان و ورزشکارانی است که امروز یکدل و متحد در راه موفقیت و سربلندی ايران عزيز گام برداشته اند و بار دیگر به اثبات رساند که جوانان دلاور جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها با اتکا به قدرت لایزال الهی قادر به كسب همه‌ي افتخارات خواهند بود.

اين جانب پيروزي هاي ارزشمند تيم ملي كشتي جمهوري اسلامي در مسابقات جهاني 2011 تركيه را كه موجب ثبت يك موفقيت ارزشمند ديگر در كارنامه سراسر افتخار مازندران شد را به کشتی گیران عزيز،خانواده محترم شان، مازندراني هاي وزرش دوست ، مردم شريف شهرهاي آمل، بابل و جويبار، دست اندركاران امور ورزش وهيات كشتي استان، مربیان زحمت كش و مسئولین فدراسیون کشتی ، تبریک عرض مي نمايم.

از پروردگار متعال پيروزي در تمامي ميادين پيش روي جوانان غيور مازندران را مسئلت داشته و امید آن دارم با اتکال به ذات اقدس الهي ، در تمام عرصه های زندگي شاهد تداوم پیروزی اين عزیزان باشیم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 شهريور 1390
آفرین بر این استاندار محبوب و دوست داشتنی .آقای طاهائی به داد خیابانهای بلوار کشاورز برسید که نخبه های ورزشی و علمی زیادی دارد بخدا این بلوار اصلا رنگ و بوی شهر را ندارد روی هم رفته ما شما را دوست داریم
امیر مهدی 29 شهريور 1390
آقای استاندار مهدی تقوی و سوادکوه هم جزء مازندران است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.